Supervisor Front Office

Werken bij Mennorode: Make somebody smile today!

Gastvrijheid pur sang; De eigenschap om gasten hartelijk en gul te ontvangen. Dat is waar Hotel & congrescentrum Mennorode in uitblinkt. Jong of wat ouder, heer of dame, werken bij Mennorode betekent dat jij de gast het optimaal naar de zin wilt maken, die extra glimlach op iemands gezicht toveren! Daar draait het om voor jou.

Maak kennis met de veelzijdigheid van Mennorode. Zowel voor onze gasten als ook voor jou als teamlid is het hotel uniek en je zal al snel ervaren dat geen dag hetzelfde is! Mennorode is met 172 kamers en 35 zalen het grootste hotel & congrescentrum van de Veluwe en is gelegen midden in de bossen van het gezellige Elspeet.

Op dit moment zijn wij op zoek naar een ervaren gastgerichte & ervaren people manager die er samen met een enthousiast team in slaagt onze gasten een blijvende herinnering te geven.

 

Functieomschrijving

Deze functie is beschikbaar voor 38-uur / fulltime

Je bent binnen deze veelzijdige en uitdagende functie samen met je team het visitekaartje van Mennorode. Samen zorgen jullie ervoor dat het de gast aan niets ontbreekt en dat zij na hun verblijf helemaal tevreden zijn! 

Je bent actief bezig om de receptie naar een hoger plan te tillen op gebied van service en kwaliteit en zie je commerciële kansen! Je krijgt bij Mennorode veel ruimte voor eigen inbreng en dat willen we dan ook graag van je zien. Daarnaast ondersteun je revenu & support,  je rapporteert aan de Sales en Marketing Manager.

Sleep well

Wat ga je doen

  • Aansturen van de afdeling Front Office;
  • Introduceren, trainen en coachen van medewerkers;
  • Signaleren en analyseren van onvolkomenheden, inefficiënties en procedures inclusief het voorstellen tot verbetering;
  • Op een persoonlijke wijze meewerken aan de verdere ontwikkeling & vaardigheden/ kwaliteiten van het team. Om dit te kunnen realiseren, werk je als supervisor mee aan de Front Office
  • Pro-actief zorgdragen voor een correct en efficiënt verloop van alle beschikbare diensten binnen de afdeling Front Office;
  • Borgen van de werkzaamheden zodat deze in overeenstemming met de richtlijnen worden uitgevoerd;
  • Onderzoeken, rapporteren en verwerken van alle (aan)vragen, eventuele klachten en opmerkingen van onze gasten;
  • Uitvoeren van alle werkzaamheden aangaande de Front Office, oa. controle op commissie facturen en bestellingen.

Wie zoeken wij

  • Minimaal een afgeronde MBO/HBO Hospitality gerelateerde studie;
  • Ten minste 1 jaar aantoonbare relevante ervaring;
  • Kennis van Revenu en Yieldmanagement;
  • Ervaring met informatiesystemen en het reserveringssysteem IDPMS is een pré;
  • Ervaring met en kennis van het gehele Microsoft Office pakket;
  • Een bovengemiddelde gastvrije instelling en de drive om dagelijks verwachtingen te overtreffen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands, Engels en bij voorkeur ook Duits.

Wat bieden wij

Wij bieden een veelzijdige en zelfstandige functie in een leuk team;
Salariëring conform Horeca Cao.

 Solliciteer nu via Hotelprofessionals